یاسوکند

تورکون تورکدن سوای دوستو یوخ

یاسوکند

تورکون تورکدن سوای دوستو یوخ

نماینده بیجاربه اتهام جعل مدرک دانشگاهی دادگاهی می شود

نماینده بیجاربه اتهام جعل مدرک دانشگاهی دادگاهی می شود
29 شهریور 85
سیروان نیوز:یک روزنامه چاپ تهران خبر داد: "محمدعلی مقنیان"نماینده بیجاروی مخبر کمیسیون اجتماعی مجلس هفتم، دهم مهرماه برای پاسخگویی به اتهام جعل مدرک دانشگاهی اش در شعبه پنجم دادسرای کارکنان دولت حاضر می‌شود.

 آینده نو نوشت مقنیان  مدعی شده: رقیبش برای تشکیل پرونده علیه او اقدام به جعل مدرک دانشگاهی کرده و تصویر آن را مبنی بر جعل سند به بازپرسی ارسال کرده است. این در حالی است که بنده سابقه نمایندگی داشتم و در همان دوره نیز با مدرک دیپلم برای نمایندگی ثبت نام کردم.  

محمد محمد رضایی که مقنیان از وی به عنوان رقیب نام می برد، در گفت وگو با سیروان نیوز ضمن تکذیب ادعا ها مقنیان تایید کرد که او همه شکایت های شخصی خود را از مقنیان پس گرفته ولی پرونده تحقیق وتفحص از کتابخانه مجلس که درآن زمان وی معاون مالی واداری اش بوده  را پس از آنکه درمجلس ششم بی نتیجه ماند به دادسرای کارکنان دولت ارجاع کرده است. 

خبر های رسیده به سیروان نیوز نشان می دهد شاکی مدرک جعلی دانشگاهی مقنیان یک کاشانی به نام سید مرتضی حسینی است که ظاهرا تاجر فرش است وبا او اختلاف مالی دارد.

مقنیان درحالی مدرک لیسانس خود را ساخته وپرداخته رقیب خود می داند که در کتابنامه مجلس که حاوی مشخصات نمایندگان است، مدرک تحصیلی اش کارشناسی حقوق قضایی درج شده است. 

اوگرچه پیشتر خود را دوم خردادی جلوه می داد اما اینک با تغییر مشی وپیوستن به یاران دولت عدالت ، از حامیان پر وپاقرص استاندار کردستان است . دانشگاه آزاد کرج  نیز سال 83 با ارسال نامه ای به مقامات قضایی، دانشنامه این نماینده مجلس اصولگرا!! را "کاملا" مجعول" خوانده وخواستار تعقیب وی شده بود. 

همچنین گفته می شود صادر کننده مدرک دیپلم برای این نماینده  نیزبه انفصال از خدمت محکوم شده وپرونده اعتراضی وی نیز که از کادرهای آموزشی اسلامشهر تهران است، درشعبه سی دیوان عدالت اداری در دست رسیدگی است.

برای دیدن مدرک ارایه شده به مجلس اینجا را بخوانید 

 

 

 

 


نظر خود را ارسال کنید  ارسال برای دوستان  نسخه قابل چاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد